Sorry. Your search did not match any active Crucial part numbers or configuration IDs.

クローンのSSDから音が出ない

元のハードドライブのクローンを新しいSSDに作成したときにサウンドにだけ問題がある場合は、ブータブルレスキューメディアでクローンを作成し直さなくても、この問題を解決できる手順があります。以下に、Windows® 10向けの手順を示します。 

  1. デバイスマネージャーを開きます([Windows]ボタンを押して[X]を押し、[デバイスマネージャー]を選択)。
  2. [システムデバイス]を展開し、エラーになっているサウンドデバイス(黄色または赤色の感嘆符が付いているデバイス)を検索します。

 

  1. 右クリックして[プロパティ]を選択します。
  1. ドライバー]タブを選択します。
  1.  [ドライバーの更新]を選択します。
  1. コンピューターを参照してドライバーソフトウェアを検索]を選択します。
  1. Select 'Let me pick from list of available drivers on my computer'
  2. It should quickly return with a list of drivers.
  3. Select your sound card driver and complete whatever prompts appear
  4. Within seconds, there should be a new item in the Device Manager listed as 'SOUND, VIDEO and GAME CONTROLLERS' and the speaker in tray (bottom right) will now be functional.

If these steps do not fix the sound issue, or you do not have the options listed in this guide, please contact us directly and we would be happy to help further.  

©2019 Micron Technology, Inc. All rights reserved. 情報、製品および仕様は予告なく変更される場合があります。CrucialおよびMicron Technology, Inc.はいずれも、印刷や写真における不備またはエラーについて一切の責任を負いません。Micron、Micronのロゴ、Crucial、Crucialのロゴは、Micron Technology, Inc.の商標または登録商標です。Windowsは、Microsoft Corporationの米国およびその他の国における商標です。その他の商標およびサービスマークはすべて、その所有者に帰属します。